آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه دیالیز آیا هر دو هفته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه دیالیز آیا هر دو هفته

"من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و در حال حاضر دکتر من از من بپرسید به دیالیز یک بار در هفته (من آن را حدود یک ماه انجام داده ام)، من می خواهم بدانم که آیا من می توانم آن را هر دو هفته انجام دهد."
سلام آقای / خانم،
برای وضعیت شما دیالیز انجام داده اند فقط به مدت یک ماه است، بنابراین شما هنوز هم شانس برای کاهش بار دیالیز داشته باشد. در حال حاضر، شما انجام دیالیز یک بار در هفته، با درمان مناسب شما را به یک زمان کاهش در هر ماه و یا حتی می توانید از دیالیز، خلاص شوید.
در واقع، دیالیز است درست مثل دستگاه های مصنوعی، می تواند برخی از سموم micromolecular روشن (مانند کراتینین و اوره و غیره)، اما هنوز هم وجود دارد باید وسط و سموم macromoleculer (CycC، HYT، IL-6 و ...)، آنها هنوز هم عملکرد کلیه ها آسیب برساند. به همین دلیل است بیماران خواهد شد بسیاری با مدت زمان طولانی از دیالیز رنج می برند. کلیه آنها خواهد شد کوچک روز به روز، حتی از دست داده تمام عملکرد کلیه، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار.
سه نوع سلول کلیوی ذاتی در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم است. ما هیچ ایده به سلول های مرده است، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم است.
بنابراین، برای درمان، شما نیاز به پاک کردن از سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نهایت، شما می توانید مدت زمان دیالیز گسترش و یا خلاص شدن از شر دیالیز.
خوشبختانه، زمان کوتاه است، با درمان به موقع، شما می توانید یک فرصت برای دیالیز فعال داشته باشد. اگر در مدت زمان طولانی، آن سخت است به دور دیالیز. شما می دانید، یک بار دیالیز در مدت زمان طولانی انجام می شود، شما نیاز به آن را نگه دارید برای همیشه لطفا برای به زندگی می کنند، تا پایان زندگی یا پیوند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: